VU Ekonomikos fakulteto rinkodaros ir tarptautinio verslo bakalauro programos III kurso studentai Justas Morkūnas, Rugilė Čemerkaitė ir Vaida Jonavičiūtė „L‘Oreal Brandstorm“ konkurso paskutiniame – regioniniame – atrankos etape užėmė trečiąją vietą. Šis etapas vyko Taline, o dalyviai idėjas pristatinėjo „L‘Oreal“ kompanijos vadovybei.
Iš viso dalyvavo 101 komanda iš Baltijos valstybių aukštųjų mokyklų. Nugalėjo studentai iš Estijos. Antrą vietą užėmė Stokholmo ekonomikos mokyklos Rygoje komanda. Iš Lietuvos aukštųjų mokyklų šiame konkurse taip pat varžėsi ISM grupė. „L’Oreal“ atstovams labai patiko mūsų komunikacijos strategija, tačiau, deja, nebuvome gerai padirbėję su pačiu produktu. Jei ši dalis būtų buvusi stipresnė, anot vertintojų, būtume laimėję“, – pasakojo EF studentai.
Dalyvavimas konkurse yra rinkodaros ir tarptautinio verslo bakalauro programos rinkodaros valdymo studijų dalis. Tokio pobūdžio įvykių integravimas į studijų programas studentams suteikia galimybę pasigalynėti su tikrais, nesumodeliuotais rinkos iššūkiais, argumentuoti pasiūlymus ne vien rinkodaros teorijos, bet ir verslo logikos požiūriu.
„Brandstorm“ – tai kasmet rengiamas tarptautinis konkursas, kuriame dalyvauja studentai iš viso pasaulio universitetų. Konkurso tikslas – pateikti tolimesnės plėtros pasiūlymus vienam iš „L‘Oreal“ šeimos ženklų. Šiemet užduotis buvo susijusi su „Kiehl‘s“ – išskirtiniu vyrų kosmetikos prekės ženklu.
Atrankiniai konkurso etapai vyksta universitetų, nacionaliniu ir regioniniu lygmenimis. Juos perėjusios grupės vyksta į baigiamąjį etapą Paryžiuje, kur savo idėjas pristato „L‘Oreal“ kompanijos vadovams.
Komentarų nėra. Būk pirmas!