Studentų rinkodaros konkurso „Idėja 2016“ finale metų idėjos vardą pelnė VU Ekonomikos fakulteto komanda „Sarkazmas“, pasiūliusi modernią ekologišką peleninę. Perspektyviausia idėja pripažintas nerd.lt komandos (VU Fizikos fakultetas) ne pirmus metus plėtojamas projektas „Multicord“ (išmaniųjų rozečių sistema), o tautos balsas atiteko Orijos dvaro komandai (Marijampolės kolegija), sukūrusiai modernią dujokaukę „Supersargas“.
Aštuonios komandos iš Vilniaus, Klaipėdos universitetų ir Marijampolės kolegijos pristatė savo verslo sumanymus: nuo populiariųjų mobiliųjų programėlių iki inovatyvių prietaisų. Darbus vertino komisija, sudaryta iš verslininkų, specialistų ir dėstytojų.
„Mūsų mentalitetas lemia, kad kai kuriems labai sunku pristatyti savo idėjas, jas parduoti. Anksčiau buvo lyg ir negražu pačiam save siūlyti. Šiandien rinkoje viskas pasikeitę – pats turi rūpintis, kad parduotum idėją, negali laukti, kol kas nors tave pristatys“, – kalbėjo leidėjas ir verslininkas, leidyklos „Unseen Pictures“ įkūrėjas, fotografas, keliautojas, dokumentinių filmų autorius Marius Jovaiša.
„Turėjau labai daug įvairių idėjų, bet tai nereiškia, kad visas jas pavyko sėkmingai išplėtoti. Buvo ir tokių, į kurias investavau nemažai pinigų, bet jos žlugo. Tai nėra blogai, nes galėjau pasimokyti iš nesėkmių ir klaidų. Todėl svarbu nebijoti kurti idėjų ir bandyti jas įgyvendinti“, – studentus drąsino M. Jovaiša.
Interaktyviosios komunikacijos agentūros UAB „Ad Fingers“ Pardavimų skyriaus vadovas Elvinas Jakimovas, turintis daug patirties reklamos ir marketingo srityje, studentams pateikė praktinių pavyzdžių, kaip plėtojant verslą gali padėti „Facebook“, kaip jį panaudoti reklamoje.
Savo patarimais dalijosi ir kiti vertinimo komisijos nariai: holdingo „LTk Capital“ verslo plėtros direktorius ir partneris Tomas Martūnas, vadybos, marketingo ir strateginio valdymo specialistas, „Ekonominių konsultacijų ir tyrimų“ partneris Darius Dulskis, VšĮ „Saulėtekio slėnis“ inovacijų konsultantas Laurynas Braškus, VU Ekonomikos fakulteto magistrantūros studentė Vaida Lukauskaitė. Ji jau plėtoja savo idėją „nonstop.lt“.
„Visada gyvenime užduokite klausimą: „Kodėl tai darau?“ Turime nedaug laiko. Kaip kiekvienas sugebėsite jį išnaudoti – kažką sukurti, nuveikti – tokia ir bus gyvenimo esmė. Norint apsispręsti reikia matematikos, apskaičiuoti savo resursus, idėjos galimybes. Taip pat nepamirškite, kad kuriate produktus, paslaugas klientui. Pelno centras – tai ne direktorius ar akcininkas, bet klientas“, – patarė komisijos pirmininkas T. Martūnas.
„Šis konkursas visuomet stebina, jis uždegantis ir gyvybingas, bet labai praktiškas. Džiugu, kad jame dalyvauja įvairios aukštosios mokyklos, kad studentai gali pabendrauti vieni su kitais, pasidomėti vieni kitų veikla. Profesionalų patarimai neįkainojami, tereikia juos išgirsti. Tikiu, kad graži konkurso idėja ir toliau bus sėkmingai plėtojama, pritrauks vis daugiau dalyvių“, – apibendrino VU Ekonomikos fakulteto dėstytojas, šio konkurso kuratorius doc. Algis Gaižutis.
Komentarų nėra. Būk pirmas!