Vilniaus universiteto Ekonomikos fakultetas pradeda studijų reformą, kurios metu bus įdiegtas naujoviškas studijų procesas ir kompetencijų ugdymas, pradėti taikyti modernūs mokymosi metodai. Nuo 2010 m. rudens planuojama pradėti dėstyti ir naują marketingo srities specializaciją anglų kalba.
VU Ekonomikos fakulteto dekanė prof. Birutė Galinienė teigė, kad šiandien Lietuvos aukštojo mokslo įstaigos susiduria su naujais iššūkiais, nes konkuruojama ne tik tarp universitetų šalies viduje, konkurencija tampa tarptautinė. Reformos tikslas – užtikrinti, kad Ekonomikos fakultete būtų suteikiamos naujausios žinios bei praktiniai įgūdžiai, naudojami šiuolaikiški mokymo metodai.
Ekonomikos fakultete vykdomą pirmosios pakopos studijų programų atnaujinimo ir novatoriškų mokymosi metodų diegimo projektą finansuoja Europos socialinis fondas. Projekto partneriai – Lietuvos verslo konfederacija/ICC Lietuva ir Investuotojų forumas.
Studijų programos bus atnaujinamos atsižvelgiant į tarptautinių profesinių organizacijų reikalavimus ir įvertinant geriausių pasaulio universitetų praktiką.
Šio projekto vadovas prof. Rimvydas Skyrius pasakojo, kad daug dėmesio skiriama dėstytojų kvalifikacijos kėlimui. Dėstytojai bus mokomi auditorinių užsiėmimų metu naudoti inscenizavimą, situacijų analizes, imitacinius žaidimus, ekonominius eksperimentus; organizuoti praktinius užsiėmimus naudojant seminarus internete ir projektų valdymo metodus. Šie metodai padės ugdyti darbo rinkos poreikius atitinkančias studentų kompetencijas.
Projekto metu taip pat bus sukurta nauja specializacija „Marketingas ir globalus verslas“ anglų kalba, kurios atsiradimą inicijavo Lietuvoje gerai žinomas marketingo specialistas prof. Sigitas Urbonavičius. Ši programa turėtų paskatinti ir studentų, ir dėstytojų tarptautinį mobilumą ir tarptautinės patirties perėmimą.
„Sieksime, kad Vilniaus universiteto Ekonomikos fakultetas taptų šios srities žinių centru, absolventų gauti įgūdžiai padėtų jiems lengvai integruotis į darbo rinką ir jie būtų geidžiami darbuotojai šalies įmonėse ir organizacijose“, – sakė B. Galinienė. Pasak jos, universitetas turi būti patrauklus ne tik studentams, bet ir dėstytojams, tad bus sudaromos visos sąlygos mokslininkams tęsti karjerą ir tobulėti.
Reforma pradedama viešomis konsultacijomis su socialiniais partneriais ir verslo atstovais, siekiant išsiaiškinti rinkos poreikius.
Komentarų nėra. Būk pirmas!