Vilniaus universiteto (VU) 440-ojo gimtadienio komunikacijos kampanija konkurse „PR Impact Awards 2019” įvertinta kaip geriausia viešojo sektoriaus kampanija Baltijos šalyse. Pastaroji kategorija šiemet buvo konkurencingiausia, o konkurse viso varžėsi 83 projektai iš Lietuvos, Latvijos ir Estijos.
Pagrindine „VU 440” gimtadienio idėja tapo dovanų „pakavimas“ visiems Lietuvos gyventojams – universiteto bendruomenė visus metus siūlo nemokamai aplankyti intelektualius, kultūrinius, edukacinius bei pramogų renginius, įgyvendina įvairias savanoriškas iniciatyvas, atveria įdomiausias universiteto erdves sostinės gyventojams ir svečiams.
Kitu pagrindiniu akcentu tapo šiemet įsteigtos Gimtadienio stipendijos, kurioms VU skyrė 200 tūkst. eurų fondą. Į šias stipendijas galės pretenduoti pirmakursiai iš sunkiau besiverčiančių šeimų, taip pat stojantieji, kurie šeimoje aukštojo išsilavinimo sieks pirmieji. Tokia iniciatyva Lietuvoje įgyvendinama pirmą kartą.
Gimtadieniui skirta internetinė platforma su visa aktualia informacija pasiekiama adresu www.vu.lt/440.
VU konkurse aukščiausiu apdovanojimu apdovanojamas jau antrą kartą per trejus metus. 2017 m. viešojo sektoriaus kategorijoje geriausia buvo pripažinta kampanija „Belaukiant Nobelio“, populiarinusi VU Gyvybės mokslų centro profesoriaus Virginijaus Šikšnio „genų žirklių“ išradimą Lietuvoje ir užsienyje.
Antrą ir trečią vietas viešojo sektoriaus kategorijoje pelnė du Lietuvos Respublikos Finansų ministerijos projektai „Kiek.lt“ ir „Lithuania – Global Fintech Hub“.
„PR Impact Awards 2019” šiemet buvo renkamos ir geriausios metų agentūros, taip pat buvo varžomasi renginių, nevyriausybinių organizacijų komunikacijos, integruotos komunikacijos, darbdavio komunikacijos, nuomonės formuotojų ir virusinės komunikacijos, skaitmeninės komunikacijos, vidinės komunikacijos, inovacijų komunikacijos bei paramos projektų komunikacijos kategorijose.
Komentarų nėra. Būk pirmas!