Mokslu ir inovacijomis grįstus sprendimus šiandien galima rasti ne tik sudėtinguose pramoniniuose procesuose – jie vis dažniau matomi ir parduotuvių lentynose. Viena iš sričių, kur mokslo ir verslo bendradarbiavimo produktais galime naudotis kiekvienas – kosmetikos pramonė. Prie tokios veiklos prisideda ir Vilniaus universiteto Chemijos ir geomokslų fakulteto (VU CHGF) tyrėjai, kurie kartu su UAB Kosmetikos tyrimų centru kuria odos priežiūros prekės ženklo „Math Scientific Skincare“ produkciją.
Verslo įmonės tikslas buvo sukurti kuo švaresnių formulių gaminius su kuo mažiau nebūtinų sudedamųjų dalių ir taip patikrinti, kurios cheminės medžiagos kosmetikos gamyboje iš tiesų veikia. Šiame etape ir buvo įtraukti VU mokslininkai. VU CHGF prodekanas prof. dr. Simas Šakirzanovas džiaugėsi, kad absolventams studijų metu gimusios idėjos yra paverčiamos rinkoje esančiais produktais.
„Šios įmonės gaminami ir platinami produktai yra sėkmingas ką tik disertaciją apsigynusio chemijos mokslų daktaro rezultatas. Daugiau nei dveji metai sunkaus darbo, praleisto laboratorijoje, virto komerciniu produktu. Tai yra puikus pavyzdys, kaip dėl jauno žmogaus entuziazmo ir veiklumo idėja paverčiama apčiuopiamu produktu. Tokiais atvejais mano užduotis yra tik suteikti sąlygas darbui ir pagelbėti vienu kitu patarimu“, – džiaugiasi prodekanas.
Verslo ir mokslo bendradarbiavimo rezultatais džiaugėsi ir prekės ženklo „Math Scientific Skincare“ įkūrėja Marija Valaitė: „Ši partnerystė atvėrė mums daugybę durų, kurios kitu atveju būtų likusios uždarytos. Mokslinis pagrįstumas, preciziškas formulių apskaičiavimas, galimybė atlikti įvairius tyrimus suteikia itin stiprų ir stabilų pagrindą auginant pumpurinę įmonę. Labai didžiuojamės, kad galime prisidėti prie mokslinės veiklos komercializavimo ir mažiname atskirtį tarp mokslo atradimų ir galutinio vartotojo. Mes siekiame iš naujo permąstyti grožio industriją, todėl užtikrintai išlaikome itin aukštą inovatyvumo lygį ir turime išskirtinį vertės pasiūlymą, pagrįstą moksline veikla.“
VU CHGF tyrėjų ir UAB Kosmetikos tyrimų centro kuriamas prekės ženklas „MATH Skincare“ pritraukė investiciją, kuri pirmus metus veikiančios bendrovės vertę kilstelėjo iki 500 000 eurų.
Komentarų nėra. Būk pirmas!