Šiandien reklama mus pasiekia įvairiomis formomis. Ją matome televizijos ekranuose, naujienų portaluose ir socialiniuose tinkluose. Ji mūsų nepaleidžia atėjus į kino teatrą, klausant mėgstamą tinklalaidę ar žiūrint sekamos įžymybės socialinių tinklų paskyrą.
Prieš išskubant lepintis saulės spinduliais ir jūros bangomis, Vilniaus universiteto (VU) Inovacijų klubas kviečia į diskusiją „Mokslo sprendimai 360°: kas lemia mūsų sprendimą pirkti?“. Renginyje diskutuosime apie tai, kodėl vienos reklamos mus skatina pirkti labiau nei kitos, kokią pridėtinę vertę rinkos tyrimuose kuria mokslininkų atliekami tyrimai, naudojant akių sekimo įrangą ir kokios yra šiandieninės tendencijos, vyraujančios rinkodaros srityje.
Renginyje akių sekimo įrangos panaudojimo sritis ir atliekamus mokslinius tyrimus pristatys VU Komunikacijos fakulteto Skaitmeninių kultūrų ir komunikacijos katedros profesorius Andrius Šuminas. „Lighthouse neuromarketing lab“ agentūros partnerė Indrė Razbadauskaitė-Venskė papasakos apie rinkodaros tyrimus, kurie leidžia pažvelgti į vartotojų pasąmoningai priimamus sprendimus.
Renginys vyks birželio 21 d. 10.00 val. „MS Teams“ aplinkoje. Registruotis į renginį galite čia. Prisijungimo į renginį nuoroda bus atsiųsta jūsų nurodytu el. paštu likus dienai iki renginio.
Inovacijų klubas siekia pristatyti VU mokslininkų vykdomus tyrimus ir bendradarbiavimo su verslo įmonėmis istorijas visiems smalsuoliams, besidomintiems inovacijomis ir mokslo atradimais. Tai jau dešimtoji „Mokslo sprendimų 360°“ ciklo diskusija, o tuos, kurie nespėjo pasiklausyti ankstesnių diskusijų, kviečiame žiūrėti vaizdo įrašus VU „Youtube“ kanale:
„Mokslo sprendimai 360°: 3D spausdinimas ir odontologija“;
„Mokslo sprendimai 360°: inovacijos ir iššūkiai kosmetikos pramonėje“;
„Mokslo sprendimai 360°: saulės celės ir biokuro elementai ateities energetikoje“;
„Mokslo sprendimai 360°: ateities maistas ir mityba“;
„Mokslo sprendimai 360°: dirbtinis intelektas sumaniam transportui“;
„Mokslo sprendimai 360°: dirbtinis intelektas + vaizdų atpažinimas“;
„Mokslo sprendimai 360°: optiniai įrankiai ir jų taikymas medicinoje“;
„Mokslo sprendimai 360°: kosmoso technologijos Lietuvoje“.
„Mokslo sprendimai 360°: psichodelinių medžiagų taikymas terapijoje.“
Daugiau informacijos apie planuojamus Inovacijų klubo renginius ir VU mokslo ir inovacijų naujienas – „Innovations@VU“ naujienlaiškyje.
Komentarų nėra. Būk pirmas!