Liepos 18–21 d. Puvočiuose vyko „Arqus“ vasaros mokykla „Studentų mokymosi tobulinimas taikant tinkamas vertinimo strategijas“. Šis renginys buvo pirmoji „Arqus II“ organizuojama vasaros mokykla dėstytojams, suteikusi neįkainojamą galimybę dalyviams iš įvairių universitetų partnerių susirinkti ir tris dienas mokytis bei keistis idėjomis apie vertinimą aukštajame moksle. Vasaros mokykloje dalyvavo trisdešimt dėstytojų iš šešių „Arqus“ aljanso universitetų.
Dalyviai buvo skatinami permąstyti esamų kursų ir vertinimo metodus per įvairias veiklas. Trijų dienų programa buvo sudaryta taip, kad apimtų interaktyvius seminarus, grupines diskusijas ir praktinę veiklą. Skatinant aktyvų dalyvavimą ir dalijimąsi žiniomis, dalyviai galėjo geriau suprasti vertinimo metodus ir tobulinti savo mokymo metodikas.
Renginys prasidėjo interaktyvia sesija, kurią vedė Rui Lima (Minjo universitetas, Portugalija). Joje dalyviai diskutavo apie įvairius aktyvaus mokymosi aukštajame moksle aspektus ir jo vertinimo būdus. Šios sesijos metu nagrinėtos įvairios su aktyviuoju mokymusi susijusios koncepcijos, principai ir kontekstai.
Vėliau R. Limos surengtame praktiniame seminare daugiausia dėmesio skirta apibendrinamajam ir formuojamajam vertinimo pristatymui aktyvaus mokymosi kontekste. Šio seminaro tikslas buvo suteikti dalyviams aiškų supratimą apie apibendrinamojo ir formuojamojo vertinimo sąvokas ir apsibrėžti bendrą terminologiją bei pamatines sąvokas.
Valentinos Grion (Paduvos universitetas, Italija) seminare daugiausia dėmesio buvo skiriama grįžtamajam ryšiui ir tarpusavio vertinimui. Šios veiklos tikslas buvo didinti dalyvių informuotumą apie tarpusavio grįžtamojo ryšio ir tarpusavio vertinimo procesų edukacinį potencialą aktyvaus mokymosi kontekste.
Kitame praktiniame seminare, kurį vedė Luciano Peixoto (Minjo universitetas), dalyviai buvo supažindinti su kompetencijų bei įgūdžių skirtumais ir su iššūkiais, susijusiais su jų apibrėžimais. Rui Oliveira (Minjo universitetas) vasaros mokyklos dalyvius supažindino su skaitmeninėmis vertinimo priemonėmis.
Apskritai renginys dalyviams suteikė turiningos patirties, leido jiems patyrinėti ir pagilinti žinias apie aktyvaus mokymosi ir vertinimo metodus aukštajame moksle. Bendraisiais šio trijų dienų susitikimo tikslais buvo siekiama sudaryti sąlygas dalyviams iš įvairių universitetų partnerių intensyviai keistis idėjomis ir žiniomis apie mokymosi vertinimą. Šia bendradarbiavimo iniciatyva buvo sukurta aplinka, skatinanti esamų mokymo kursų permąstymą bei pedagoginę pažangą.
Suteikus platformą atviroms diskusijoms ir dalijimuisi patirtimi, dėstytojai buvo įgalinti tobulinti savo mokymo praktikas. Nagrinėdami technologijų integravimą į vertinimo procesą, dalyviai įgijo naujų priemonių ir strategijų, kaip veiksmingai vertinti studentų pažangą ir supratimą.
Komentarų nėra. Būk pirmas!