Aljansas „Arqus“ kviečia dėstytojus dalyvauti internetiniuose seminaruose, kurių tikslas – diegti inovatyvius dėstymo metodus, užtikrinant efektyvų studentų mokymąsi auditorijoje ir už jos ribų. Pirmasis užsiėmimų ciklas vyks internetu nuo 2023 m. rugsėjo 18 d. iki lapkričio 30 d.
Seminarai rengiami pagal „Arqus“ inovatyvaus dėstymo iniciatyvą, o juos ves patyrę dėstytojai, besigilinantys į konkrečias aktyvaus mokymosi strategijas, metodikas ir technologijas bei psichologinius metodus, skirtus motyvacijai ir įsitraukimui didinti.
Visi „Arqus“ aljanso universitetai suorganizuos vieną arba du seminarus, kad programos dalyviai galėtų keistis žiniomis ir skirtingomis patirtimis, išnaudodami aljanso įvairovę. Kiekvieno 2–3 val. trukmės internetinio seminaro metu daug dėmesio bus skiriama diskusijai ir praktiniam sąvokų taikymui, kad dalyviai gebėtų įgyvendinti konkrečią metodiką ar technologiją ir žinotų jos naudą bei iššūkius.
Dalyviai, efektyviai pritaikę užsiėmimuose įgytas žinias savo dėstyme, bus pakviesti vesti seminarus tolimesniuose programos etapuose, taip formuojant aktyvaus mokymosi praktikų bendruomenę tarp „Arqus“ narių.
Jau galima registruotis į šiuos internetinius seminarus:
Seminaras „Kolegų grįžtamasis ryšys“
Lektorė: Valentina Grion Valentina (Padujos universitetas)
Rugsėjo 18 d., 11:00–13:00 val.
Seminaro tikslas – skatinti dalyvių supratimą apie tarpusavio grįžtamojo ryšio ir tarpusavio vertinimo procesų ugdomąjį potencialą. Lygiagretus tikslas – supažindinti dėstytojus su studentų, kaip pagrindinių vertinimo procesų dalyvių, o ne tik pasyvių naudotojų ar paprastų vykdytojų, vaidmeniu.
Ne daugiau kaip 40 dalyvių.
Registruokitės čia.
Seminaras „Generatyvinis dirbtinis intelektas – būdas diegti naujoves mokymo ir mokymosi metoduose“
Lektoriai: Sílvia Araújo ir Rui Lima (Minjo universitetas).
2023 m. rugsėjo 19 d., 11:00–13:00 val.
Seminaro tikslas – padėti dėstytojams naudoti generatyvinį dirbtinį intelektą. Užsiėmimo dalyviai turės galimybę bendrauti vieni su kitais, diskutuoti apie tai, kaip dėstymo procese naudoti generatyvinį dirbtinį intelektą, kad padidintų savo produktyvumą ir atnaujintų mokymo ir mokymosi metodus. Lektoriai pasiūlys supaprastintą modelį, kaip taikyti dirbtinį intelektą savo praktikoje, remiantis keturiais aspektais – apibendrinimas, išskyrimas, transformavimas ir išplėtimas.
Registruokitės čia.
Seminaras „Pirmiausia tyrinėti: su patirtimi įgyjame gilesnį supratimą“
Lektorius: José Lencastre (Minjo universitetas).
2023 m. rugsėjo 22 d., 16:00–18:00 val.
„Pirmiausia tyrinėti“ – pedagoginis modelis, kuriuo siekiama, kad studentas taptų pagrindiniu mokymosi veikėju tokiuose scenarijuose, kur skaitmeniniai veiksmai yra susiję su tiesiogine veikla. Tikslas – kad mažose grupėse dirbdami studentai gebėtų pirmiausia išnagrinėtų temą, naudodamiesi ankstesnėmis žiniomis bei apsvarstytų galimus sprendimus. Šis metodas leidžia studentams geriau suprasti problemos struktūrą ir jos elementus bei tokiu būdu rasti optimaliausią sprendimą.
– Registruokitės čia.
Seminaras „Dėstymas pagal XXI a. įgūdžius“
Lektorė: dr. Beatrice Kogler (Graco universitetas).
2023 m. lapkričio 9 d. (tikslus laikas bus patvirtintas vėliau).
Registruokitės čia.
Seminaras „Ugdymo priemonės akademiniam sąžiningumui didinti“
Lektorė: dr: Elisabeth Weber (Graco universitetas).
Lapkričio 30 d. (tikslus laikas bus patvirtintas vėliau).
Registruokitės čia.
Komentarų nėra. Būk pirmas!