Vilniaus universiteto biblioteka, siekdama operatyviau atsakinėti į studentų klausimus, į pagalbą pasitelkė populiarią kompiuterinę pokalbių programą „Skype“.
Iki šiol studentai ko nors paklausti galėjo atėję į biblioteką ir tiesiogiai kreipdamiesi į darbuotoją, užpildydami specialią užklausos formą arba parašydami laišką elektroniniu paštu. Pastarieji du variantai pasižymi tiksliais ir konkrečiais atsakymais, tačiau jų pagrindinis minusas – lėtumas ir dialogo nebuvimas.
Klausiant per „Skype’ą“ atsakymo, priklausomai nuo sudėtingumo, galima sulaukti per keletą minučių. Bibliotekos darbuotojas taip pat gali užduoti patikslinantį klausimą, o vartotojas – papildomus klausimus, jeigu atsakymo nesuprato.
„Skype“ programa įdiegta siekiant suteikti vartotojams operatyvią informaciją apie biblioteką, jos fondus, paslaugas, elektroninius išteklius ir kt. Į bet kokius rūpimus klausimus apie biblioteką atsakys mūsų specialistai. Informacija per „Skype’ą“ teikiama darbo dienomis nuo 14 iki 17 val.“, – sakė VU bibliotekos generalinė direktorė Irena Krivienė.
„Jau sulaukėme studentų klausimų per „Skype“ programą. Dažniausiai klausiama, kur rasti vieną ar kitą leidinį. Tačiau buvo ir tokių, kurie tiesiog nukopijavo dėstytojo užduotį, tikėdamiesi, kad bibliotekininkas ją įvykdys. Atpažinę tokias gudrybes, studentui patariame, kaip tą užduotį įvykdyti, bet teisingo atsakymo nepateikiame“, – sakė VU bibliotekos vartotojų aptarnavimo skyriaus darbuotoja Joana Bartkevičienė.
Norint pateikti klausimą „Skype“ programa, VUB elektroninėje svetainėje reikia susirasti nuorodą „Klausk“ ir per ją jungtis prie „Skype’o“. Daugiau informacijos https://www.mb.vu.lt/klausk.
Prieš pateikdami savo klausimą, būtinai paskaitykite dažniausiai vartotojų užduodamus klausimus (D.U.K.) ir „Vartotojo ABC“.
Komentarų nėra. Būk pirmas!