Lapkričio 25–27 d. vykęs hakatonas buvo baigiamasis edukacinių technologijų (EdTech) savaitės „Education inside metaverse 2022“ renginys, jo finale dalyviai varžėsi dėl 6000 eurų siekiančio prizų fondo. Konkurse šiemet geriausiai pasirodė ir hakatono laimėtojais tapo Vilniaus universiteto Verslo mokyklos (VU VM) studentų komanda „METAstudents“.
EdTech hakatonas „Education inside metaverse 2022“ sulaukė didžiulio tarptautinio švietimo technologijų sektoriaus entuziastų ir ekspertų dėmesio. Į hakatoną užsiregistravo per 300 dalyvių iš daugiau nei 20 pasaulio šalių.
Hakatono metu dalyvių komandos, padedamos 30 profesionalių mentorių, pristatė savo idėjas, padėsiančias ateityje organizuoti inovatyvų ugdymo procesą, kurį papildys įvairios išmaniosios metavisatos technologijos. Iš 15 susiformavusių komandų buvo atrinktos 9 stipriausios, kurios ir pasirodė finale. Net 3 komandos buvo visiškai arba iš dalies sudarytos iš VU VM studentų. Kas žino, galbūt jaunųjų inovatorių pristatytos idėjos, sprendimai bus įgyvendinti ir ateityje taps svarbia švietimo metavisatoje technologijų plėtros Lietuvoje ir pasaulyje dalimi?
„EdTech Hackathon: Education inside metaverse 2022“ konkurse šiemet geriausiai pasirodžiusi ir hakatono laimėtoja tapusi VU VM studentų komanda „METAstudents“ netikėtą pergalę pakomentavo itin emocingai: „Ką? Nejaugi mes? – tai buvo pirmi mūsų žodžiai išgirdus komisijos sprendimą. Labai džiaugiamės ir priimame pergalę kaip motyvaciją dirbti toliau ir pasitikėti savo jėgomis. Buvo visiškai netikėta, turint omeny, jog visos komandos buvo labai stiprios. „METAstudents“ – pavadinimas, puikiai atitinkantis kiekvieną iš mūsų, nes komandą sudaro motyvuoti, kūrybingi, darbštūs ir patys smagiausi žmonės, jungiantys dvi tautas, Lietuvą ir Ukrainą. Iš tiesų viena iš priežasčių, dėl kurių kilo idėja sukurti „Buzzi“, buvo noras suteikti įrankį žmonėms iš skirtingų pasaulio šalių komunikuoti ir bendradarbiauti dėl bendro tikslo. „Buzzi“ – tai virtualaus verslo pasaulio simuliacija, suteikianti galimybę mokytis verslo praktiškai, kadangi pastebėjome, jog vien teorinių žinių nepakanka. „Buzzi“ suteiktų galimybę virtualioje erdvėje kurti verslą, mokytis be rizikos finansiškai nukentėti ar patirti nesėkmę, kuri būtų skaudi veikiant tikroje rinkoje.“
Vienas iš hakatono komisijos atstovų, verslininkas, investuotojas Martynas Kandzeras džiaugėsi ne tik konkurso dalyvių gausa, bet ir jų pasirinktomis idėjomis: „Džiugu matyti tiek komandų iš įvairių pasaulio šalių, sprendžiančių edukacijos iššūkius. O labiausiai žavi tai, jog bandoma inovuoti Metaverse aplinkoje, kurioje per ateinančius metus matysim daug galimybių. Visų komandų idėjos buvo vertingos ir turi potencialo tolimesniam vystymui. Dėl to esu įsitikinęs, jog pamatysim šias komandas vėliau dirbančias su pristatytais projektais.“
EdTech savaitė prasidėjo atidaromąja virtualia tarptautine konferencija „EdTech conference: education inside metaverse 2022“. Joje švietimo technologijų, metavisatos, ugdymo, verslo atstovai skaitė pranešimus, dalyvavo diskusijose, atskleidusiose švietimo technologijų, metavisatos tendencijas, integracijos į šiuolaikinius švietimo, ugdymo, verslo veiklos procesus Lietuvoje ir pasaulyje galimybes. Apie tai, kodėl organizatoriai šių metų konferencijos ir hakatono temą orientavo į metavisatos sritį, komentarą pateikė „EdTech Hackathon 2022“ projekto vadovas Vytenis Mockus: „Metavisata, kaip sujungianti virtualias patirtis visuma, gali prisidėti prie moksleivių, studentų ir visų besimokančiųjų mokymosi kokybės gerinimo. Ši tema nėra plačiai plėtojama švietimo sektoriuje Lietuvoje, todėl tikime, kad Edtech konferencija ir hakatonas prisidėjo prie praktinių žinių apie metavisatos technologijų panaudojimo galimybes ir priartino šias technologijas prie švietimo sektoriaus bei besimokančiojo.“
Renginio organizatoriai – Vilniaus universiteto Verslo mokykla, „Western Union Lietuva“ ir Nacionalinės švietimo agentūros EdTech centras. Renginį iš dalies finansuoja Europos Sąjunga pagal projektą „Skaitmeninė švietimo transformacija“ („EdTech“).
Komentarų nėra. Būk pirmas!