„Idėja“ – jau penktą kartą organizuojamas kasmetinis vienintelis tokio didelio masto studentų marketingo darbų projektas, kilęs iš sumanymo, kad studijuoti marketingą galima naujai – smagiai ir kūrybiškai – teorines žinias paverčiant inovatyviais praktiniais sprendimais.
Rudens semestre „Idėjoje“ dalyvaujančios studentų komandos plėtoja marketingo strategijas savo sumanytiems ar įmonių pateiktiems produktams, kuria jiems reklamas, atlieka marketingo tyrimus, patirties semiasi šios srities praktikų seminaruose. Sėkmingiausiai užduotis atlikę dalyviai nuveiktus darbus pristato ir dėl geriausiųjų vardo bei vertingų prizų varžosi projektą vainikuojančioje parodoje.
Per ketverių metų renginio gyvavimo laikotarpį „Idėjos“ partneriais tapo per 50 žinomų Lietuvos įmonių, tokių kaip „DDB Vilnius“, „Actual City Media“ (ACM), „VRS grupė“, „Baltic Optical Disc“, „Snaigė“, „Daily Service“, „Litexpo“, „Čilija“, „Dvarčionių keramika“, „BMK“ ir kitos. Kasmet apie parodos eigą ir nugalėtojus informuoja didžiausi šalies laikraščiai ir internetinės naujienų svetainės. Bendradarbiaudami su verslo profesionalais, siekiame priartinti studentus prie realių verslo problemų ir rinkos poreikių, skatiname ieškoti kokybiškai naujų marketingo sprendimų, o svarbiausi reikalavimai dalyviams – mąstyti originaliai ir įgyvendinti savo idėjas taip entuziastingai, kaip niekas to nedarė iki šiol.
Dalyviai ir nugalėtojai
Per ketverius metus projekte dalyvavo daugiau nei aštuoni šimtai studentų iš įvairių Lietuvos aukštųjų mokyklų, jie pasiūlė per 150 originalių marketingo idėjų. Pirmosios „Idėjos“ laimėtojai – komanda „Update“, pristačiusi begarsį prie kūno tvirtinamą vibrožadintuvą „Kuti“. „Idėjoje 2005“ nepralenkiama buvo komanda „Rulonas“ su to paties pavadinimo gaminiu – periodiniu anekdotų rinkiniu, spausdintu ant tualetinio popieriaus. Pergale „Idėjoje 2006“ džiaugėsi unikalios, prie kiekvieno delno formos prisitaikančios kompiuterinės pelės „Pelina 3000“ sumanytojai „LVL Technologies“. Rekordinėje dalyvių skaičiumi „Idėjoje 2007“, persikėlusioje į LITEXPO parodų centrą, pernai triumfavo merginų komanda „Hard-Heads“. Jų sumanytas ir įdomiai parodoje pristatytas produktas – aerozolio pavidalo purškiklis „Jiffy“, užšaldantis gyvūnėlių ekskrementus, – pasirodė aktualus daugumai parodos lankytojų ir vertinimo komisijos narių. Visas nepakartojamas projekto dalyvių siūlytas idėjas jau greitai galėsite išvysti renginio interneto svetainėje www.ideja.info.
Prisijunk prie „Idėjos 2008“
Tęsdami sėkmingą „Idėjos“ tradiciją, pradedame rengtis dar kūrybiškesnei ir originalesnei „Idėjai 2008“. Jei Tu norėtum:
- kurti inovatyvius sprendimus,
- išbandyti marketingo tiesas ir jų veikimą realioje rinkoje,
- paįvairinti ir išplėsti marketingo paskaitose gautą informaciją,
- susitikti su potencialiais darbdaviais iš įvairių veiklos krypčių įmonių,
- užmegzti verslo kontaktus tiek su verslininkais, tiek su kitais studentais.
Užsuk į www.ideja.info ir sužinok daugiau. Taip pat jei nori išmėginti jėgas ir atskleisti turimus gebėjimus kaip renginio organizatorius, nesvarbu, ką studijuoji ir ar žinai ką nors apie marketingą, prisidėk prie šaunios ir energingos organizatorių komandos.
Rašyk mums, nes čia DALYVAVIMAS NEMOKAMAS, PATIRTIS NEĮKAINOJAMA!
Komentarų nėra. Būk pirmas!