• Vilniaus universitetas
  • Apie
  • Privatumo taisyklės
  • Pranešk naujieną

VU naujienos

Iš čia kylama į žvaigždes
Meniu
  • Pradinis
  • Srautas
  • Mokslas
  • Studijos
  • Įvertinimai
  • Komentarai
  • Pokalbiai
  • Laisvalaikis

„Idėja 2013“: išskirtinė galimybė tapti rinkodaros ekspertu

Vilniaus universitetas | 2013-11-07 15:17 | Komentarų: 0
Srautas
„Idėja 2013“: išskirtinė galimybė tapti rinkodaros ekspertu

Startuoja jau dešimtąjį kartą vyksiantis nacionalinis rinkodaros ir inovacijų projektas studentams ir dėstytojams – „Idėja 2013“. Anot renginio sumanytojo ir ilgamečio organizatoriaus VU Ekonomikos fakulteto prof. dr. Sigito Urbonavičiaus, studentai vėl ir vėl įrodo, kad klišių ir baimių dar nesuvaržytas jauno žmogaus protas turi milžinišką potencialą sukurti pačių drąsiausių idėjų. „Tiesa, rinkoje gyvuos tik tos, kurios pasirodys reikalingos vartotojams, kurias jų autoriai „parems“ tinkamomis strategijomis. Renginys „Idėja“ jau dešimt metų studentams suteikia galimybę išradingai panaudoti įgytas rinkodaros žinias jų sukurtų idėjų labui. Tai puiki proga dar kartą parodyti studentišką išradingumą ir dar labiau pajusti rinkodaros svarbą ir įdomumą!“

Mėnesio trukmės projekto metu bus kuriamos unikalių produktų rinkodaros  strategijos: šalies aukštųjų mokyklų studentai atliks rinkos tyrimus, rengs kainodaros ir paskirstymo strategijas, inovatyvių produktų ar paslaugų rėmimo ir komunikacijos planus.

Dešimtmetį beskaičiuojantis ir jau daugiau nei pusę tūkstančio originalių studentų rinkos idėjų subūręs renginys šiemet keičia savo formatą ir vietoje iki tol rengtos studentų inovacijų parodos projektą uždaryti kvies finaliniame stipriausiųjų komandų idėjų pristatyme. Gruodžio 18 d. VU vyksiančiame projekto uždaromajame renginyje savo pranešimus skaitys kviestiniai žymiausi šalies verslo ir reklamos sektorių atstovai.

Projektas „Idėja“ – tai vienintelė proga metuose visiems šalies rinkodaros specialistams pasidalinti sumanymais ir žiniomis. Projekto tikslas – padėti kūrybingam jaunimui įtvirtinti rinkodaros žinias, kuriant strategiją savo paties sugalvotam inovatyviam produktui. Jaunus ir idėjų nestokojančius studentus savo patirtimi papildys akademinės bendruomenės atstovai ir žymiausi Lietuvoje rinkodaros specialistai.

Registracija į projektą vyks iki lapkričio 15 d. Projekto organizatorius – Vilniaus universitetas. Daugiau apie „Idėja 2013“ www.ideja.lt.

Dalinkis:
  • tweet

Žymės: Ekonomikos fakultetasprojektas IdėjaSigitas Urbonavičius

Naujausi straipsniai

  • Jėzus ant žurnalų viršelių: VU KnF mokslininkių tyrimas paaiškina, kodėl šis simbolis vis dar veikia

    2025-12-26 - Komentarų: 0
  • 5 Kalėdų tradicijos iš klasikinės literatūros: universalūs modeliai, kuriuos perėmė televizija ir reklama

    2025-12-23 - Komentarų: 0
  • Vilniaus universitetas ieško grupių vadovų, norinčių įkurti tyrimų grupes Vilniaus–Utrechto pažangių ligų modeliavimo centre

    2025-12-23 - Komentarų: 0

Susiję straipsniai

  • Ekonomikos fakulteto dekanė: „Tikiu, kad vykstantys pokyčiai mums atvers naujas galimybes“

    2017-10-23 - Komentarų: 1
  • VU ekonomistė – Europos regionų ir miestų savaitėje

    2017-10-20 - Komentarų: 0
  • Apskaitos ir audito programos studentams – kelias į tarptautinį pripažinimą

    2017-09-19 - Komentarų: 0

Komentarų nėra. Būk pirmas!

Komentuoti Atšaukti komentarą

Jūsų el. pašto adresas nebus rodomas. Užpildykite žvaigždute (*) pažymėtus laukus.


*
*

CAPTCHA
Atkurti vaizdą

*

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.

Tinklalaidės

  • Žurnalas Spectrum

    • Vilniaus universitetas pristato naują žurnalo „Spectrum“ numerį: ar gyvensime iki 100 metų?

      Vilniaus universitetas pristato naują žurnalo „Spectrum“ numerį: ar gyvensime iki 100 metų?

    VU ekspertai padeda suprasti

    • Ekonomikos Nobelio laureatai priminė: augimas prasideda nuo kultūros ir mokslo

      Ekonomikos Nobelio laureatai priminė: augimas prasideda nuo kultūros ir mokslo

    Knygų lentyna

    • VU GMC mokslininkės dr. M. Tomkuvienės ir mokslo žurnalistės knygoje „Laiko biochemija“ – apie senėjimą be mitų

      VU GMC mokslininkės dr. M. Tomkuvienės ir mokslo žurnalistės knygoje „Laiko biochemija“ – apie senėjimą be mitų

    • Apie
    • Privatumo taisyklės
    Visos teisės saugomos. © 2025 Vilniaus universitetas. Kopijuoti, dauginti bei platinti galima tik gavus sutikimą.
    Tel. (0 5) 268 7098, el. p. naujienos@cr.vu.lt