Startuoja jau dešimtąjį kartą vyksiantis nacionalinis rinkodaros ir inovacijų projektas studentams ir dėstytojams – „Idėja 2013“. Anot renginio sumanytojo ir ilgamečio organizatoriaus VU Ekonomikos fakulteto prof. dr. Sigito Urbonavičiaus, studentai vėl ir vėl įrodo, kad klišių ir baimių dar nesuvaržytas jauno žmogaus protas turi milžinišką potencialą sukurti pačių drąsiausių idėjų. „Tiesa, rinkoje gyvuos tik tos, kurios pasirodys reikalingos vartotojams, kurias jų autoriai „parems“ tinkamomis strategijomis. Renginys „Idėja“ jau dešimt metų studentams suteikia galimybę išradingai panaudoti įgytas rinkodaros žinias jų sukurtų idėjų labui. Tai puiki proga dar kartą parodyti studentišką išradingumą ir dar labiau pajusti rinkodaros svarbą ir įdomumą!“
Mėnesio trukmės projekto metu bus kuriamos unikalių produktų rinkodaros strategijos: šalies aukštųjų mokyklų studentai atliks rinkos tyrimus, rengs kainodaros ir paskirstymo strategijas, inovatyvių produktų ar paslaugų rėmimo ir komunikacijos planus.
Dešimtmetį beskaičiuojantis ir jau daugiau nei pusę tūkstančio originalių studentų rinkos idėjų subūręs renginys šiemet keičia savo formatą ir vietoje iki tol rengtos studentų inovacijų parodos projektą uždaryti kvies finaliniame stipriausiųjų komandų idėjų pristatyme. Gruodžio 18 d. VU vyksiančiame projekto uždaromajame renginyje savo pranešimus skaitys kviestiniai žymiausi šalies verslo ir reklamos sektorių atstovai.
Projektas „Idėja“ – tai vienintelė proga metuose visiems šalies rinkodaros specialistams pasidalinti sumanymais ir žiniomis. Projekto tikslas – padėti kūrybingam jaunimui įtvirtinti rinkodaros žinias, kuriant strategiją savo paties sugalvotam inovatyviam produktui. Jaunus ir idėjų nestokojančius studentus savo patirtimi papildys akademinės bendruomenės atstovai ir žymiausi Lietuvoje rinkodaros specialistai.
Registracija į projektą vyks iki lapkričio 15 d. Projekto organizatorius – Vilniaus universitetas. Daugiau apie „Idėja 2013“ www.ideja.lt.
Komentarų nėra. Būk pirmas!