Konkursas „Bebras“ švenčia dešimties metų jubiliejų. Šis renginys, kurio pradininkė – VU Matematikos ir informatikos instituto mokslininkė, profesorė Valentina Dagienė, pritraukia vis daugiau moksleivių iš Lietuvos ir užsienio. Šiais metais konkursas vyko 26 šalyse. Lietuvoje dalyvavo beveik 26 tūkstančiai mokinių iš 500 mokyklų. Į baigiamąją „Bebro“ šventę Lietuvos Respublikos Seimo rūmuose sukviesti po 20 geriausių 3–12 klasių mokinių tampa gražia tradicija. Lapkričio 30 d. geriausieji informatikos uždavinių sprendėjai apdovanoti diplomais ir rėmėjų dovanomis.
„Bebras“ sutapo su Europos Komisijos viceprezidentės Neelie Kroes iniciatyva – programavimo savaite. Tad dalyviams pasiūlyta išspręsti programavimo uždavinį. Moksleiviai pasirodė sumanūs – teisingam atsakymui neprireikė nė minutės.
Dešimtojo „Bebro“ gimtadienio proga šventėje mokinių ir mokytojų laukė įvairios veiklos. Varžybų organizatoriai surengė diskusiją „Bebro“ konkurso tobulinimas ir lūkesčiai“. Panevėžio Juozo Balčikonio gimnazijos informatikos mokytoja Renata Burbaitė pristatė programavimo mokymo(si) iššūkius, modelius bei įrankius. Daug dėmesio sulaukė VšĮ „Robotikos akademija“ organizuota robotiada, kur mokiniai ir jų artimieji galėjo išbandyti Lego Mindstorms EV3 robotus. Mokytoja Staselė Riškienė iš Kuršėnų papasakojo apie mobiliųjų įrenginių galimybes ugdymo procese, mokė mokinius ir mokytojus kurti interaktyvius žaidimus. Matematikos ir informatikos fakulteto (MIF) studentai pristatė vykdomus projektus. Daugeliui mokinių buvo įdomu sužinoti, kaip studentams pavyksta pritaikyti teorines žinias praktikoje sprendžiant nelengvas sumanumo ir kūrybingumo reikalaujančias problemas. MIF prodekanas Linas Būtėnas pristatė strateginį psichologinį mąstymo ir logikos žaidimą, docentas Romualdas Kašuba pakvietė spręsti linksmų uždavinių. Į „Bebro“ šventę atvyko ir KTU Informatikos fakulteto studentų komanda, apsiginklavusi išmaniomis technologijomis. Nacionalinė švietimo institucijų asociacija kartu su Vytauto Didžiojo universiteto Informatikos fakultetu surengė kūrybines multimedijų dirbtuves, o KTU Socialinių mokslų fakulteto komanda pakvietė sužaisti kompiuterinį verslo žaidimą „Kietas riešutas“.
Informatikos ir informacinių technologijų konkurso „Bebras“ tikslas – skatinti mokinius giliau domėtis informacinėmis technologijomis, pagrindinėmis informatikos sąvokomis, ugdyti mokinių kūrybiškumą, algoritminę ir loginę mąstyseną. Apdovanojimų šventė yra puiki proga pabūti kartu, išbandyti įvairias su informatika susijusias veiklas, užduoti klausimus, užmegzti naujus ryšius.
Komentarų nėra. Būk pirmas!