Sausio 21 d. Vilniaus miesto Rotušėje jau ketvirtus metus konkursą „Patirtis“ organizuojantis Vilniaus universiteto Komunikacijos fakultetas (KF) apdovanojo geriausius ryšių su visuomene (RsV) projektus.
Iš 73 konkurso „Patirtis 09“ pateiktų darbų nugalėtojais tapo 6: Ventos gimnazijos projektas „Virėm virėm košę“ (moksleivių kategorija), VU KF pirmakursių studentų sukurta komunikacijos kampanija konkurso rėmėjo AB „Naujoji Ringuva“ produktui (studentų kategorija), „Topo centro“ projektas „Nemokamai atsikratyk senos buitinės technikos“ (verslo organizacijų ir RsV agentūrų kategorija), TV projektas „Lietuva gali“ (nevyriausybinių organizacijų kategorija), Vilniaus Gedimino technikos universiteto (VGTU) projektas – interneto svetainė www.brendu.lt (valstybinių organizacijų kategorija). Papildomas apdovanojimas įteiktas projektui „Tūkstantmečio Odisėja“ už patriotiškumą ir gražią idėją suburti viso pasaulio lietuvių bendruomenes švęsti Lietuvos vardo tūkstantmetį.
Šių metų konkursui darbus pateikė ne tik RsV agentūros, kurios yra šios srities profesionalės, bet ir įmonės, RsV projektus vykdančios savomis jėgomis. Darbus vertinti buvo tikrai sunku dėl skirtingų projektų užmojų, tačiau džiaugiuosi, kad pavyko išrinkti originaliausius, išbaigčiausius ir įtaigiai perduodančius esminę žinią projektus“, – įspūdžiais dalijasi Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) valdybos pirmininkas, konkurso vertinimo komisijos narys Simonas Bartkus.
Pasak jo, konkurso projektų idėjas būtų galima apibūdinti kaip skatinančias socialinį atsakingumą, pilietiškumą ir ekologiškumą. „Pavyzdžiui, Ventos gimnazijos moksleiviai vaišino miesto gyventojus savo virta koše ir taip ragino nelikti abejingus skurstantiems žmonėms, „Topo centras“ savo akcija skatino vartotojus pratintis prie ekologinės kultūros“, – vardijo S. Bartkus.
Tarp projektų buvo ir skatinančių verslumą sunkmečio sąlygomis, taip pat – technologinę pažangą. Nevyriausybinių organizacijų kategorijoje laimėjęs Šiaurės miestelio technologijų parko inicijuotas TV projektas „Lietuva gali“ turėjo labai konkretų tikslą – pasitelkiant verslo ir akademinės bendruomenės patirtį skatinti Lietuvos gyventojų verslumą ir pasidalyti žiniomis su 13 įmonių, padedant joms išgyventi šį sunkų laikotarpį. Tuo tarpu VGTU idėja buvo sukurti patrauklią komunikacijos platformą moksleiviams, kuria būtų galima neformaliai pristatyti techninės kūrybos idėjas ir inovacijas, skatinti domėjimąsi technologinėmis specialybėmis ir sąmoningą specialybės pasirinkimą.
Sveikinimo žodį apdovanojimų ceremonijoje sakęs VU KF dekanas doc. Andrius Vaišnys džiaugėsi, kad projekto apimtis kasmet plečiasi ir jame dalyvauja vis daugiau dalyvių.
Renginio metu vyko ne tik geriausių RsV projektų apdovanojimai, bet ir intriguojantis seminaras „SPIN – Sunkmetis Priverčia Imtis Naujovių“. Seminare savo srities profesionalai („Tymo turgaus“ idėjos įgyvendintojai, projekto „Eko Banga“, „Užupio žinios“ ir „Kūrybinės industrijos“ atstovai Vytautas Ratkevičius ir Eglė Januškevičiūtė; vienas iš „Coffee Inn“ įkūrėjų Nidas Kiuberis ir kino teatro „Pasaka“ projektų vadovė Andrė Jarutytė) dalijosi patirtimi, kaip sėkmingai „išsukti” verslą net ir sunkmečiu, pasitelkus ryšių su visuomene priemones.
Šių metų konkursą „Patirtis 09. Geriausi ryšių su visuomene projektai“ organizavo VU Komunikacijos fakulteto ryšių su visuomene magistrantūros studijų antro kurso studentai, vadovaujami VU KF prodekanės dr. Renatos Matkevičienės.
Visa su konkursu susijusi informacija skelbiama interneto svetainėje https://www.patirtis09.lt.
Laura Juchnevič
Komentarų nėra. Būk pirmas!