Šiandien išrinkti Vilniaus universiteto (VU) kartu su Vyriausybės kanceliarija ir reklamos bei kūrybiškumo mokykla „The Atomic Garden“ organizuoto „Lietuva 2050“ komunikacijos idėjų maratono nugalėtojai. 8 komandos iš įvairių Lietuvos aukštųjų mokyklų varžėsi dėl geriausios ateities vizijos „Lietuva 2050“ komunikacijos kampanijos.
„Džiugina studentų motyvacija ir įsitraukimas į „Lietuva 2050“ strategijos įgyvendinimą. Tokie konkursai suteikia erdvę kalbėti apie ateities problemų sprendimus, o jaunimo identifikuoti iššūkiai ir iškelti klausimai verčia pažvelgti į strategijoje suformuluotus teiginius iš naujos perspektyvos. Sveikinu nugalėtojus ir visus dalyvius, kuriems buvo įdomu ir svarbu mąstyti apie tai kas mūsų laukia ne tokioje jau tolimoje ateityje”, – sako VU rektorius prof. Rimvydas Petrauskas.
Pirmąją vietą ir 1000 eurų vertės prizą laimėjo komanda „Back to the future”, atkreipusi dėmesį į individualumo, savarankiškumo, asmeninės nuomonės svarbą, paliečiant ir ekologijos temą. Komandos sukurtas šūkis skelbia: „Tik tu gali nuspręsti, ar nori skęsti”.
Už išskirtinę energiją ir drąsią idėją specialųjį prizą laimėjo komanda „4 litai“. Komanda akcentavo kiekvieno individo asmeninę atsakomybę dėl bendros valstybės ateities.
VU Ekonomikos ir verslo administravimo fakulteto „Tech Hub“ erdvėje varžėsi 8 komandos iš Vilniaus universiteto, Kauno technologijos universiteto, Vilnius TECH, Vilniaus kolegijos. Renginio metu buvo vertinamas dalyvių sukurtos komunikacijos kampanijos kūrybiškumas, originalumas, inovatyvumas, tikslinės auditorijos įtraukimo potencialas.
Komandas vertino komisija, kurią sudarė VU Komunikacijos ir rinkodaros skyriaus vadovė Aistė Almanaitė, prekių ženklų strategijos ekspertas Gediminas Užkuraitis, Ministrės Pirmininkės patarėjas Darius Žeruolis, Vyriausybės Strateginės Komunikacijos skyriaus vyr. patarėja Eglė Kudzmanienė ir reklamos mokyklos vadovas Aivaras Šičkus.
„Maratono dalyviai dirbo labai atsidavę, gerai perpratę ir pajautę vizijos „Lietuva 2050” turinį. Vertingos yra ne tik studentų pristatytos kūrybinės komunikacijos idėjos, bet ir tai, kad jie tapo Lietuvos ateities kūrėjais, šios vizijos ambasadoriais. Ši karta savo jėgų piką pasieks vizijos laiko horizonte, su bendraamžiais kurdama 2050-ųjų Lietuvą, tad labai džiaugiuosi jų pozityviu nusiteikimu“, – sako už vizijos „Lietuva 2050“ rengimą atsakingas Ministrės Pirmininkės patarėjas strateginio valdymo klausimais Darius Žeruolis.
Maratono dalyviai ieškojo būdų, kaip sudominti Lietuvos ateities vizija bendraamžius, kūrė kampanijos žinutę ir šūkį, siūlė vizualinius sprendimus. Trijų dienų renginyje vyko diskusijos su Valstybės pažangos tarybos nariais ir vizijos kūrėjais, buvo skaitomi pranešimai apie komunikacijos tendencijas.
Visą renginį vedė Future Leadership inovacijų laboratorijos įkūrėja ir vadovaujanti partnerė, HealthTech akceleratoriaus įkūrėja Justina Klyvienė. Komunikacijos idėjų maratone dalyvius lydėjo profesionalūs mentoriai, kurie dalijosi patirtimi ir atsakė į iškilusius klausimus. Dalyvius konsultavo VU Komunikacijos fakulteto lektorius Dainius Baliūnas, komunikacijos ekspertės Giedrė Rutkauskaitė, Karolina Bieliauskaitė.
Lietuvos ateities vizija „Lietuva 2050“ yra vienas svarbiausių valstybės dokumentų – jis skirtas valstybės raidai apmąstyti ir ateities lūkesčiams suformuoti. Komunikacijos idėjų maratonu siekiama pristatyti Lietuvos ateities viziją jaunimo auditorijai, skatinti juos tvariai galvoti apie ateitį ir kurti inovatyvius sprendimus.
Komentarų nėra. Būk pirmas!