Gruodžio 2 d. vyko jau penktasis – jubiliejinis Vilniaus universiteto (VU) Verslo mokyklos iniciatyvos „Versli šeima“ renginys, kuriame buvo apdovanoti šeimos verslai. Į tris nominacijas – „Mylimiausias šeimos verslas“, „Šeimos verslas 2020“ ir „Jauniausias šeimos verslas“ – pretendavo net septyniolika šeimos verslų iš visos Lietuvos.
„Noriu pasidžiaugti visais šeimų verslais, kurie šiais metais dalijosi savo nuostabiomis istorijomis mūsų organizuotame konkurse – jie visi jau yra laimėtojai, nes jų pasakojimai įkvepia ir kitas šeimas. Nepaprastai didžiuojuosi šia iniciatyva, kuri per penkerius metus padėjo mums sukurti ir išauginti solidžią šeimos verslų dalyvių, partnerių, rėmėjų bendruomenę. Šeimos verslai mūsų ekonomikoje vaidina du svarbius vaidmenis: prisideda prie ekonomikos augimo ir prie šeimų tradicijų puoselėjimo, kas yra labai svarbu mūsų valstybei“, – teigia VU Verslo mokyklos vadovė ir konkurso sumanytoja dr. Birutė Miškinienė.
Portalo 15min.lt skaitytojų sprendimu „Mylimiausio šeimos verslo“ nominacija atiteko „Batų namams“, kurie gamina išskirtinę rankų darbo avalynę. „Jauniausio šeimos verslo“ nominacija skaitytojų ir komisijos sprendimu skirta „Ehusk“, kurie gamina puodelius ir įvairius gaminius iš perdirbtų kavos tirščių. Nominacijos „Šeimos verslas 2020“ nugalėtojais tapo įmonė „JKG“, valdanti šeimos įkurtas įmones „Jaukurai“, „Karenta“ ir „Supergarden“, kuriose dirba jau trečioji šeimos karta. Visi laimėtojai buvo apdovanoti išskirtinėmis galimybėmis apie savo verslus plačiau papasakoti portale 15min.lt , taip pat gavo „Luminor“ įsteigtus piniginius prizus. Be to, visi dalyvavę šeimos verslai galės pasikonsultuoti su iniciatyvos partneriais INVEGA dėl verslo augimo galimybių, o su Šeimos kredito unija – dėl finansavimo.
„Šiuo apdovanojimu labai džiaugiamės visi – tiek šeima, tiek visa mūsų komanda, kuri irgi tapo mūsų šeima. Į savo verslą, kūrybą, bendravimą įdedame labai daug širdies, todėl nuoširdžiai jaučiamės nusipelnę šio apdovanojimo, tačiau taip pat turime labai
daug kur tobulėti ir siekti daugiau naujų tikslų, kur eisime toliau“, – teigia „Batų namų“ vadovas Benas Maslauskas.
Šiais metais konkurse dalyvavo daug įdomių, išskirtinių verslų, tad komisija bendru sutarimu išskyrė ir kelis susilaukusius ypatingų jų simpatijų: tai „Jūratės duona“ – šeimos kepyklėlė, kepanti išskirtinę duoną pagal senovinį receptą, „Žemaitijos sėklos“, savo verslą kuriantys jau 25 metus, ir „Bitelės ūkis“, kuriame jėgas suvienijo ir rankų darbo dovanėles iš gamtos turtų gamina keturios šeimos moterys. Vilniaus prekybos, pramonės ir amatų rūmai netgi įsteigė specialią nominaciją – „Vartotojų patirtis 2020“, kuri atiteko šeimos verslui „Pizza Verde“, džiuginančiam neapolietiška pica uteniškius bei miesto svečius.
„Kuriant bet kurį verslą, produktą, paslaugą, svarbi ne tik jų kokybė, bet ir vartotojo patirtis, neretai nulemianti įmonės sėkmę. Išskirtine pasiūla ir dėmesiu klientų simpatijas ir gerus atsiliepimus pelnęs šeimos verslas „Pizza Verde“ rado kelią į vartotojo širdį, o jis šia patirtimi dalijasi su kitais. Verslo ambasadoriai – patenkinti klientai – yra raktas į sėkmę, kurį rado šis šeimos verslas. Vilniaus prekybos, pramonės ir amatų rūmai džiaugiasi galėdami apdovanoti Utenoje prieš metus duris atvėrusią išskirtinę piceriją „Pizza Verde“, jau susilaukusią puikių įvertinimų ir pripažinimo“, – teigia vienas iš renginio organizatorių, Vilniaus prekybos, pramonės ir amatų rūmų generalinis direktorius dr. Almantas Danilevičius.
Renginyje žiūrovai turėjo puikią galimybę išgirsti plačiau apie šeimos verslų aktualijas: VU Verslo mokyklos partnerystės profesorius dr. Modestas Plakys papasakojo apie verslų perdavimo praktiką Lietuvoje, o savo patirtimi, kaip tai vyksta Suomijoje, pasidalijo dr. Sirpa Sandelin. „Luminor“ finansinių konsultacijų skyriaus vadovė Diana Kačanauskaitė pristatė aktualius klausimus apie finansavimą verslo augimui. Renginį vedė 15min.lt verslo žurnalistas Saulius Jakučionis.
„Projektu „Versli šeima“ siekiame suvienyti šeimos verslo skatinimo ir stiprinimo srityje dirbančias organizacijas, įmones, specialistus ir projektus, kad bendromis jėgomis mūsų visų balsas būtų stipresnis, o šeimos verslai ir jų ypatingos istorijos būtų girdimi vis garsiau ir dažniau. Džiaugiamės mūsų šių metų bendradarbiavimu ir labai kviečiame šiuo ypatingu laikotarpiu palaikyti Lietuvos šeimos verslus – pirkite dovanas sau ir artimiesiems iš šeimas ar net kelias kartas maitinančių verslų, o šeimų verslus kviečiu palaikyti vieniems kitus ir atrasti tiek verslo bendrysčių, tiek ir draugysčių šeimomis – veikdami kartu mes stipresni nei po vieną“, – sako 15min rinkodaros vadovė Rima Olberkytė-Stankus ir skatina šeimų verslus būti drąsius ir pasidalyti savo istorijomis su portalo žurnalistais ir skaitytojais.
Komentarų nėra. Būk pirmas!