• Vilniaus universitetas
  • Apie
  • Privatumo taisyklės
  • Pranešk naujieną

VU naujienos

Iš čia kylama į žvaigždes
Meniu
  • Pradinis
  • Srautas
  • Mokslas
  • Studijos
  • Įvertinimai
  • Komentarai
  • Pokalbiai
  • Laisvalaikis

Kiekvienas su savimi nešiojame po reklamą

„Universitas Vilnensis“ | 2009-03-30 08:25 | Komentarų: 0
Laisvalaikis

Klysta tie, kurie sako, kad vaizdo reklama yra nuobodi, neįdomi ir niekas jos nežiūri. Tai paneigia naujo ir jau dabar didelio studentų susidomėjimo sulaukusio vaizdo reklamų konkurso „STARtuok!“ vadovė Gabrielė Vilutytė.

Reklama mus supa visur. Plakatai, nuotraukos, akcijos, šventiniai pasiūlymai, įmonių iškabos, netgi draugo atsiųsta siūlomo aplankyti interneto puslapio nuoroda – visa tai reklama. Nuo jos nepabėgsime. Tačiau ar tikrai verta bėgti?

Štai čia ir atsiranda galimybė – visų Lietuvos studentų vaizdo reklamų konkursas „STARtuok!“. „Jei manai, kad reklama supa tave 24 valandas per parą, galvoji, kad tai neverta tavo dėmesio, o ją žiūrėdamas tik gaišti savo brangų laiką, pabandyk su reklama kovoti jos ginklais. Dalyvauk konkurse „STARtuok!“ ir sukurk savo reklamą“, – provokuoja Gabrielė ir nedvejodama priduria: „Juk ne kiekvieną dieną tavo kūrybos ateina pasižiūrėti minia žmonių, o už darbą dar ir apdovanojimą gauni.“ Koks prizas laukia dalyvių, projekto vadovė kol kas neišduoda, organizatoriai linkę palikti intrigą. Tačiau stengtis verta, jei ne dėl prizo, kūrybinio įkvėpimo ar geresnės reklamos vizijos, tai dėl savęs ir įrodymo, kad ir paprastas studentas turi verslo sėkmės nestokojančių ir reklamos agentūrų dėmesio vertų idėjų.

Vaistas nuo reklamos ligos

Galima sakyti, kad „STARtuok!“ – tai paprasčiausiai Lietuvos studentams skirtas vaizdo reklamų konkursas. Jame gali dalyvauti visi studentai, norintys parodyti, kad net toks paprastas arba, atvirkščiai, subtiliai tikslus menas kaip reklama gali būti puikiai suprastas ir įgyvendintas jaunųjų talentų.

„Idėja rengti vaizdo reklamų konkursą gimė tiesiog paskaitoje. Tiesa, iš pradžių „STARtuok!“ atrodė kaip iššūkis, reikalausiantis daug jėgų, bet dabar galiu drąsiai sakyti – tai pagaliau vyksta. Mes pasiekėme savo tikslą ir vykdome puikų projektą“, – įsitikinusi konkurso vadovė Gabrielė Vilutytė.

Kartu su šiuo projektu startuoja ir jo „jaunesnis brolis” – specialiai Vilniaus universiteto Kauno humanitarinio fakulteto 45 metų jubiliejui skirtas trumpametražių filmukų konkursas „VU KHF – mano fakultetas!“.

4 savaitgaliai – 5 seminarai

Kaip anksčiau su tuo niekada nesusidūrę studentai kurs reklamas? „Mes pačios nesame reklamos specialistės, bet degame noru kurti reklamą ir daryti tai kiek įmanoma profesionaliau. Tačiau trūksta praktinių žinių. Todėl dar prieš rengdami projektą pagalvojome – kodėl gi nepalengvinus kūrybinio proceso. Taigi dabar turime 5 lektorius, kurie studentams ves 5 seminarus apie pačią reklamą, tačiau į ją žvelgs skirtingu kampu“, – aiškina Gabrielė.

Nuo kovo 21 d. prasidėjo 5 seminarų ciklas apie reklamą ir jos užkulisius. Pirmasis projekto lektorius – studentams gerai žinomas jaunas kūrėjas Tadas Vidmantas jau dalijosi mintimis ir idėjomis apie kūrybišką mąstymą. Tačiau apie reklamos subtilybes, filmavimą, montavimą ir toliau pasakos bei profesine patirtimi dalysis tikri reklamos srities specialistai – reklamos agentūrų atstovai, filmavimo ir montažo specialistai, animatoriai ir kiti šiam menui neabejingi lektoriai. „Mūsų projekto lektoriai seminaruose papasakos apie animaciją reklamoje, apie žodžio galią joje, filmavimo ir montavimo subtilybes. Temos tikrai vertos dėmesio, todėl didžiausio susidomėjimo turėtų sulaukti ir lektoriai, kurie, galiu drąsiai sakyti, yra tikri savo srities žinovai ir praktikai“, – gerų žodžių lektoriams negaili naujo projekto vadovė.

Baigiamasis „STARtuok!“ renginys numatomas gegužės 23 d. – organizatoriai apdovanos geriausių reklamų autorius, taip pat vyks konkursinių reklamų peržiūra.

Giedrė Rutkauskaitė, https://startuok.vukhf.lt

Dalinkis:
  • tweet

Naujausi straipsniai

  • Jėzus ant žurnalų viršelių: VU KnF mokslininkių tyrimas paaiškina, kodėl šis simbolis vis dar veikia

    2025-12-26 - Komentarų: 0
  • 5 Kalėdų tradicijos iš klasikinės literatūros: universalūs modeliai, kuriuos perėmė televizija ir reklama

    2025-12-23 - Komentarų: 0
  • Vilniaus universitetas ieško grupių vadovų, norinčių įkurti tyrimų grupes Vilniaus–Utrechto pažangių ligų modeliavimo centre

    2025-12-23 - Komentarų: 0

Komentarų nėra. Būk pirmas!

Komentuoti Atšaukti komentarą

Jūsų el. pašto adresas nebus rodomas. Užpildykite žvaigždute (*) pažymėtus laukus.


*
*

CAPTCHA
Atkurti vaizdą

*

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.

Tinklalaidės

  • Žurnalas Spectrum

    • Vilniaus universitetas pristato naują žurnalo „Spectrum“ numerį: ar gyvensime iki 100 metų?

      Vilniaus universitetas pristato naują žurnalo „Spectrum“ numerį: ar gyvensime iki 100 metų?

    VU ekspertai padeda suprasti

    • Ekonomikos Nobelio laureatai priminė: augimas prasideda nuo kultūros ir mokslo

      Ekonomikos Nobelio laureatai priminė: augimas prasideda nuo kultūros ir mokslo

    Knygų lentyna

    • VU GMC mokslininkės dr. M. Tomkuvienės ir mokslo žurnalistės knygoje „Laiko biochemija“ – apie senėjimą be mitų

      VU GMC mokslininkės dr. M. Tomkuvienės ir mokslo žurnalistės knygoje „Laiko biochemija“ – apie senėjimą be mitų

    • Apie
    • Privatumo taisyklės
    Visos teisės saugomos. © 2025 Vilniaus universitetas. Kopijuoti, dauginti bei platinti galima tik gavus sutikimą.
    Tel. (0 5) 268 7098, el. p. naujienos@cr.vu.lt