Balandžio 30 – gegužės 3 d. Rygoje, Stokholmo ekonomikos mokykloje (SSE Riga), vyko vienas didžiausių tarptautinių verslo ir ekonomikos studentų konkursų – „Peak Time 2008″. Iš Lietuvos į finalą Rygoje pateko tik viena komanda – „Savoir Faire”.
Keturios VU Ekonomikos fakulteto antro kurso studentės Monika Narbutaitė, Emilija Klovaitė, Giedrė Dzemydaitė ir Justė Marcinkevičiutė turėjo galimybę praplėsti tarptautinius ryšius ir pasidalyti patirtimi su geriausiais verslo ir ekonomikos studentais iš įvairių pasaulio kampelių.
Komandų, norėjusių dalyvauti „Peak Time 2008″ finale, buvo daugiau nei 400. Dalyviai atvyko iš 21 šalies, tarp kurių buvo ir tokios tolimos kaip Australija, Kanada, Singapūras ir Kinija.
Varžybose komandos turėjo valdyti virtualų verslą „Cesim Global Challenge” simuliacijoje. Penkių dalių simuliacija užtikrino aukšto lygio dinamišką kovą. Tam, kad palaikytų intrigą ir įkaitintų atmosferą, organizatoriai pranešė rezultatus tik kitos dienos ryte. Svečio Peterio Woolsey („Euro-Baltic Software Alliance” įkūrėjas ir vadovas) paskaita padėjo dalyviams geriau suvokti verslo realybę – čia būna pakilimų ir nuosmukių, bet svarbiausia – niekada nepasiduoti ir tikėti tuo, ką darai.
Aštuonios komandos – iš Latvijos, Baltarusijos, Didžiosios Britanijos, Singapūro, Lenkijos, Gruzijos, Lietuvos ir Nyderlandų – perėjo į antrą konkurso etapą. Čia studentai įrodė turį aštrų analitinį mąstymą ir puikių vadybos įgūdžių, nes per dvi valandas jiems teko paruošti sprendimus sudėtingoje verslo situacijoje. Kiti studentai turėjo galimybę prisidėti prie realaus verslo plano kūrimo su Peteriu Woolsey. Penkios finalistų komandos, sugebėjusios įrodyti komisijai savo pranašumą, buvo paskelbtos vakare – „Peak Time & MTV” apdovanojimų ceremonijoje. „SSE Riga” pavirto Holivudu su daugybe įžymybių – dalyviai pasipuošė vakarinėmis suknelėmis ir kostiumais. Vakaro kulminacija tapo finalistų paskelbimas. Atsiimti bilieto į paskutinį konkurso etapą jie žengė į sceną raudonu kilimu.
Finalo atmosfera buvo įkvepianti ir pilna teigiamų emocijų. Visi turėjo galimybę pamatyti ir įvertinti talentingiausius 2008-ųjų verslo studentus.
Pagrindinį konkurso prizą, t. y. 3000 eurų, laimėjo komanda iš Olandijos.
„Peak Time” verslo konkursas transformavosi į pasaulinį renginį. Visi dalyviai aktyviai bendrauja, dalijasi idėjomis ir kuria tarptautinio bendradarbiavimo pagrindus. Organizatoriai džiaugiasi, kad studentai iš viso pasaulio turėjo nuostabią galimybę atvykti į Latviją ir varžytis dėl geriausio verslo studento titulo.
Komentarų nėra. Būk pirmas!