Lituanistinių studijų katedros darbuotojos lapkričio 17–21 d. dalyvavo tarptautinio Grundtvigo projekto „Re-Creation“ ketvirtajame partnerių susitikime Lieže (Liege), Belgijoje. Pirmasis susitikimas vyko Vokietijoje, Olchinge, antrasis – L‘Alcoroje, Ispanijoje, trečiasis – Krokuvoje, Lenkijoje. Projektas prasidėjo 2009 m. rugpjūtį ir baigsis 2011 m. liepą.
Šio projekto tikslas plačiąja prasme yra pasidalyti gerąja kalbų mokymo patirtimi bei naujomis idėjomis ir tokiu būdu padidinti mokymo kokybę ir pakelti kalbų mokytojų kvalifikaciją. Vienas iš tikslų taip pat yra kartu parengti bendras mokymo priemones remiantis komiksais, karikatūromis ir kita humoristinio pobūdžio vaizdine medžiaga, kad mokytis kalbų būtų linksmiau. Įdomu tai, kad į projektą buvo įtraukti ne tik kalbų mokytojai, bet ir besimokantieji kalbų: studentai ir vyresni žmonės, kurių piešti komiksai ar karikatūros panaudotos rengiant pamokas.
Projektą koordinuoja Suaugusiųjų švietimo centras Volkshochschule Olching (Vokietija), projekto vadovė Hélène Sajons. Projekte taip pat dalyvauja partneriai iš 5 šalių: Université de Liège Institut Supérieur des Langues Vivantes (Belgija), EST Lifelong Learning Centre (Lenkija), CP de FPA Tirant lo Blanc (Ispanija), Unepro / United European projects (Graikija), Lituanistinių studijų katedra, Vilniaus universitetas. Per projekto susitikimą Lieže buvo kalbama apie projekto sklaidą, diskutuojama apie parengtas pamokas, keletas iš jų buvo išbandytos ir po to aptartos.
Daugiau informacijos apie projektą galima rasti svetainėje www.recreation-eu.com. Visi norintieji čia taip pat gali pasižiūrėti partnerių parengtas 20 pamokų įvairiomis temomis: tradicijos ir šventės, aplinka, klimatas, šeima, vyrų ir moterų santykiai ir t. t. Rengiant pamokas buvo stengiamasi atkreipti dėmesį į skirtingą kiekvienos šalies kultūrinės aplinkos ar istorinių aplinkybių suformuotą humoro supratimą: kas ir kodėl yra juokinga vienoje ar kitoje šalyje, apie ką ir kodėl galima pajuokauti ir apie ką – ne? Kokie yra susiformavę stereotipai apie kitas tautas ir kultūras ir kaip reikėtų juos laužyti? Projekto partneriai tikisi, kad pamokos su karikatūromis ir komiksais padės linksmiau ir įdomiau organizuoti mokymo procesą, sukurti smagią ir palankią mokymosi atmosferą, motyvuos mokinius, atskleis ir skatins jų kūrybiškumą, padidins tarpkultūrinį supratimą ir bendradarbiavimą.
Tolesnis projekto etapas yra išbandyti visą parengtą metodinę medžiagą, patikrinti, ar vienam partneriui kilusios idėjos galėtų būti sėkmingai panaudojamos ir kitose šalyse.
Šis projektas finansuojamas iš Grundtvigo partnerystės programos lėšų. Kitas, jau paskutinis, projekto susitikimas vyks Vilniuje šių metų gegužės 25–28 d.
Komentarų nėra. Būk pirmas!