Antrus metus vykęs reklamų konkursas „STARtuok!“ pasiekė finišą. Dar pačioje pradžioje organizatorių ambicingai užsibrėžtas tikslas – pasiekti visus Lietuvos moksleivius, studentus bei užsienio lietuvius, juos kviesti dalyvauti ir raginti kurti savo reklamas – pasiteisino.
Finišavo su trenksmu
Prasidėjęs šešių seminarų reklamos temomis ciklu, vėliau kvietęs į improvizuotas reklamos kūrimo dirbtuves, „STARtuok!“ finišą pasiekė su daugiau kaip 50 originalių autorinių studentų ir mokinių darbų peržiūra ir nugalėtojų apdovanojimų ceremonija. „Drauge su autoriais ir renginio svečiais peržiūrėjome visas konkursui atsiųstas reklamas. Buvo labai smagu, nes aplink vyravo šventinė nuotaika, visi darbai buvo lydimi audringų ovacijų ir palankaus įvertinimo, o ir paties konkurso renginių pasiūla buvo kur kas geresnė ir kokybiškesnė“, – įspūdžiais dalijasi projekto vadovė Giedrė Rutkauskaitė.
Papildomus prizus reklamų kūrėjams taip pat įsteigė telekomunikacijų bendrovė „Init“, kavinė „Vero cafe“, nemokamas laikraštis „15min“, interaktyvus lietuvių bendruomenės tinklapis „Trysmilijonai.lt“ bei VU Kauno Humanitarinis fakultetas.
Mokytasi iš geriausių
„Ne kartą visiems konkurso dalyviams sakėme, kad čia svarbiausia idėja. Būtent dėl to ir rengėme gana didelį šešių seminarų ciklą, kuriuo siekėme ne tik paskatinti tokių idėjų kūrimą, bet ir parodyti, kaip tas idėjas galima įgyvendinti“, – aiškino projekto vadovė.
Pirmajame susitikime su moksleiviais ir studentais dalyvavo rinkadoros direktorė Olga J. Belova. Ji dalijosi savo asmenine patirtimi ir pasakojo, kaip reikia išsiskirti iš kitų ir pelnyti taip trokštamą auditorijos dėmesį. „15 min“ Kauno skyriaus vadovas Donatas Večerskis kalbėjo apie spaudos reklamos ypatumus. Lektorius ne tik pateikė daug praktinių pavyzdžių, bet ir tvirtino, jog spaudos reklama toli gražu nemirė, tad investuoti į ją tikrai verta. Trečiasis seminaras sukvietė bene gausiausią būrį klausytojų. Porai valandų lektore tapusi marketingo specialistė Daina Bytautaitė-Motiejūnienė jauniesiems kūrėjams pasakojo apie tekstą reklamoje: teksto išdėstymą, šūkių kūrimą, žodžių žaismą, įvairias stiliaus priemones.
Po šio susitikimo animatorius ir iliustratorius Artūras Krištopaitis ir vaizdo operatorius Andrius Baranovas aiškino, kaip techniškai reikia įgyvendinti iššokančios reklamos (angl. banner) idėją ir dar tik kurti pradedančią auditoriją supažindino su vaizdo siužetų kūrimo technologijomis, montažo subtilybėmis. Seminarų ciklą užbaigė kūrybos direktore dirbanti Jurga Radžiuvienė, kuri pasidalijo 10 metų TV reklamos gamybos darbo patirtimi, supažindino su socialinės reklamos reiškiniu.
Geriausios „STARtuok!“ reklamos autoriai: Tautvydas Šarskus, Marius Jutka, Nargiza Nurdinova.
Geriausios video reklamos autoriai: Tautvydas Šarskus, Marius Jutka, Nargiza Nurdinova.
Geriausią spaudos reklamą sukūrė Monika Liutkevičiūtė.
Geriausią išsinešamos kavos reklamą sukūrė: Jolanta Vainikonytė, Indrė Stasiukynaitė, Dominyka Kancytė.
Geriausios telekomunikacijų paslaugų reklamos autorė – Dominyka Kancytė.
Geriausią VU KHF reklamą sukūrė Marius Urbonas.
Nugalėtojų reklamas galima pamatyti projekto interneto svetainėje https://startuok.vukhf.lt/.
Komentarų nėra. Būk pirmas!