• Vilniaus universitetas
  • Apie
  • Privatumo taisyklės
  • Pranešk naujieną

VU naujienos

Iš čia kylama į žvaigždes
Meniu
  • Pradinis
  • Srautas
  • Mokslas
  • Studijos
  • Įvertinimai
  • Komentarai
  • Pokalbiai
  • Laisvalaikis

Tarptautinis studentų verslumo konkursas sieks dar geresnės kokybės

„Universitas Vilnensis“ | 2009-03-02 12:48 | Komentarų: 0
Laisvalaikis

Kovo 4-8 d. vyks „Entrepreneurship Competition Vilnius“ (ECV) – tarptautinis Europos studentų verslumo konkursas.

Daugeliui jis žinomas kaip Jaunojo verslininko konkursas (JVK), tačiau siekiant didesnio tarptautinio pripažinimo buvo pasirinktas naujasis angliškas pavadinimas. Organizatoriai šiemet pateiks ne tik naują projekto vardą, bet ir daugybę naujovių bei pasikeitimų pačiame konkurse bei pasiruošimo etape.

 

Novatoriškumas – tikslinga kryptis

Šiais metais ECV labai skirsis ne tik nuo paties pirmojo JVK, bet ir nuo praėjusių metų konkurso. Naujais drabužiais aprengtas konkurso simbolis suteikia daugiau pasitikėjimo savimi, solidarumo ir skelbia, kad projektas vis auga ir tobulėja: nauja išvaizda – naujos galimybės.

Patobulinta ir registravimosi tvarka. Motyvacinis laiškas pakeistas videomotyvacija, t. y. 1 minutės dalyvių prisistatymu, kurio metu dalyviai turės įtikinti komisiją, kad būtent jie turi būti atrinkti tarp 12 geriausių Europos komandų. Dalyvių motyvacijas peržiūrės ir vertins renginio televizija – MTV, kuri taip pat deleguos vieną komandą į konkursą. Atrankos etape esė pakeitė atvejo tyrimas. Tačiau vienas apribojimas vis tiek išliko – konkurse gali dalyvauti TIK ekonomikos ar vadybos sričių studentai.

Šiemet tarp simuliacinio žaidimo ir atvejo tyrimo dalyviams bus pasiūlyta viena laisvesnė diena. Tai bus puiki proga pabendrauti su savo jaunaisiais kolegomis iš visos Europos.

Konkurso augimas

Jau 5 metus šį konkursą organizuoja Vilniaus universiteto Ekonomikos fakulteto Studentų atstovybė (VU EF SA), kiekvienais metais ji įdeda vis daugiau jėgų, pastangų bei kūrybingumo. O viskas prasidėjo ne taip jau idealiai, kaip gali atrodyti šiuo metu. Pirmaisiais metais konkurso dalyviams teko apsigyventi bendrabučiuose. Antraisiais metais projektas pasiekė tarptautinį lygį, buvo pakviestos dalyvauti komandos iš Baltijos regiono šalių. Komandų, norinčių varžytis su konkurentais, kasmet vis daugėjo ir 2008 m. buvo pasiektas rekordas – 40 komandų atsiuntė savo CV ir motyvacinius laiškus.

Praėjusių metų konkursas užkėlė gana aukštą kartelę šių metų organizatoriams: dalyviai buvo apgyvendinti ir visi projekto etapai vyko „Panoramos“ viešbutyje. Komisiją sudarė tokie autoritetai kaip Jonas Čekuolis, Remigijus Šimašius. Pagrindinis konkurso rėmėjas buvo „Danske bankas”, jis pateikė dalyviams atvejo tyrimo užduotį.

2008 m. pirmąją vietą laimėjo VU Ekonomikos fakulteto komanda „Google me please“ – jų pergalė nutraukė dvejus metus ECV konkurse pirmavusių latvių triumfą.

Dalyviai liko sužavėti

2008 m. konkurso dalyvis Martynas Jočys džiaugiasi, kad konkursas buvo kitoks nei 2007-aisiais: „Verslo simuliacijos visada mums leidžia jaustis taip, lyg dalyvaujame tikrame versle, priimame tikrus sprendimus. Mes suprantame, ką reikia stebėti ir kokių padarinių galime tikėtis dėl savo priimto sprendimo.“ Martynas taip pat tikina, kad visos konkurso užduotys naudingos tiesiogiai ar netiesiogiai. „Šis konkursas yra tarsi olimpinės žaidynės – vien dalyvavimas svarbus, nes įgauni daug naudingos patirties“, – savo įspūdžiais dalijasi ECV dalyvis.

Tikslo siekėjai

Vilniaus universiteto Ekonomikos fakulteto Studentų atstovybė vėl imasi šios atsakingos užduoties ir yra pasiryžusi nustebinti visus dalyvius.

Tai yra vienas iš didžiausių EF SA organizuojamų projektų, prie kurio noriai ir aktyviai prisideda didžioji dalis atstovybės narių.

Studentų atstovybei jau pavyko į organizatorių gretas įtraukti MTV, kuri šių metų konkursui padės kaip renginio televizija, ir informacinį rėmėją – Delfi.

Organizatoriai užtikrina 5 naudingas, naujovių ir atradimų kupinas dienas, gerą laiko praleidimą, daug naujų pažinčių ir galingą žinių užtaisą.

Tomas Nagelė

Dalinkis:
  • tweet

Naujausi straipsniai

  • Jėzus ant žurnalų viršelių: VU KnF mokslininkių tyrimas paaiškina, kodėl šis simbolis vis dar veikia

    2025-12-26 - Komentarų: 0
  • 5 Kalėdų tradicijos iš klasikinės literatūros: universalūs modeliai, kuriuos perėmė televizija ir reklama

    2025-12-23 - Komentarų: 0
  • Vilniaus universitetas ieško grupių vadovų, norinčių įkurti tyrimų grupes Vilniaus–Utrechto pažangių ligų modeliavimo centre

    2025-12-23 - Komentarų: 0

Komentarų nėra. Būk pirmas!

Komentuoti Atšaukti komentarą

Jūsų el. pašto adresas nebus rodomas. Užpildykite žvaigždute (*) pažymėtus laukus.


*
*

CAPTCHA
Atkurti vaizdą

*

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.

Tinklalaidės

  • Žurnalas Spectrum

    • Vilniaus universitetas pristato naują žurnalo „Spectrum“ numerį: ar gyvensime iki 100 metų?

      Vilniaus universitetas pristato naują žurnalo „Spectrum“ numerį: ar gyvensime iki 100 metų?

    VU ekspertai padeda suprasti

    • Ekonomikos Nobelio laureatai priminė: augimas prasideda nuo kultūros ir mokslo

      Ekonomikos Nobelio laureatai priminė: augimas prasideda nuo kultūros ir mokslo

    Knygų lentyna

    • VU GMC mokslininkės dr. M. Tomkuvienės ir mokslo žurnalistės knygoje „Laiko biochemija“ – apie senėjimą be mitų

      VU GMC mokslininkės dr. M. Tomkuvienės ir mokslo žurnalistės knygoje „Laiko biochemija“ – apie senėjimą be mitų

    • Apie
    • Privatumo taisyklės
    Visos teisės saugomos. © 2025 Vilniaus universitetas. Kopijuoti, dauginti bei platinti galima tik gavus sutikimą.
    Tel. (0 5) 268 7098, el. p. naujienos@cr.vu.lt