Kovo 4-8 d. vyks „Entrepreneurship Competition Vilnius“ (ECV) – tarptautinis Europos studentų verslumo konkursas.
Daugeliui jis žinomas kaip Jaunojo verslininko konkursas (JVK), tačiau siekiant didesnio tarptautinio pripažinimo buvo pasirinktas naujasis angliškas pavadinimas. Organizatoriai šiemet pateiks ne tik naują projekto vardą, bet ir daugybę naujovių bei pasikeitimų pačiame konkurse bei pasiruošimo etape.
Novatoriškumas – tikslinga kryptis
Šiais metais ECV labai skirsis ne tik nuo paties pirmojo JVK, bet ir nuo praėjusių metų konkurso. Naujais drabužiais aprengtas konkurso simbolis suteikia daugiau pasitikėjimo savimi, solidarumo ir skelbia, kad projektas vis auga ir tobulėja: nauja išvaizda – naujos galimybės.
Patobulinta ir registravimosi tvarka. Motyvacinis laiškas pakeistas videomotyvacija, t. y. 1 minutės dalyvių prisistatymu, kurio metu dalyviai turės įtikinti komisiją, kad būtent jie turi būti atrinkti tarp 12 geriausių Europos komandų. Dalyvių motyvacijas peržiūrės ir vertins renginio televizija – MTV, kuri taip pat deleguos vieną komandą į konkursą. Atrankos etape esė pakeitė atvejo tyrimas. Tačiau vienas apribojimas vis tiek išliko – konkurse gali dalyvauti TIK ekonomikos ar vadybos sričių studentai.
Šiemet tarp simuliacinio žaidimo ir atvejo tyrimo dalyviams bus pasiūlyta viena laisvesnė diena. Tai bus puiki proga pabendrauti su savo jaunaisiais kolegomis iš visos Europos.
Konkurso augimas
Jau 5 metus šį konkursą organizuoja Vilniaus universiteto Ekonomikos fakulteto Studentų atstovybė (VU EF SA), kiekvienais metais ji įdeda vis daugiau jėgų, pastangų bei kūrybingumo. O viskas prasidėjo ne taip jau idealiai, kaip gali atrodyti šiuo metu. Pirmaisiais metais konkurso dalyviams teko apsigyventi bendrabučiuose. Antraisiais metais projektas pasiekė tarptautinį lygį, buvo pakviestos dalyvauti komandos iš Baltijos regiono šalių. Komandų, norinčių varžytis su konkurentais, kasmet vis daugėjo ir 2008 m. buvo pasiektas rekordas – 40 komandų atsiuntė savo CV ir motyvacinius laiškus.
Praėjusių metų konkursas užkėlė gana aukštą kartelę šių metų organizatoriams: dalyviai buvo apgyvendinti ir visi projekto etapai vyko „Panoramos“ viešbutyje. Komisiją sudarė tokie autoritetai kaip Jonas Čekuolis, Remigijus Šimašius. Pagrindinis konkurso rėmėjas buvo „Danske bankas”, jis pateikė dalyviams atvejo tyrimo užduotį.
2008 m. pirmąją vietą laimėjo VU Ekonomikos fakulteto komanda „Google me please“ – jų pergalė nutraukė dvejus metus ECV konkurse pirmavusių latvių triumfą.
Dalyviai liko sužavėti
2008 m. konkurso dalyvis Martynas Jočys džiaugiasi, kad konkursas buvo kitoks nei 2007-aisiais: „Verslo simuliacijos visada mums leidžia jaustis taip, lyg dalyvaujame tikrame versle, priimame tikrus sprendimus. Mes suprantame, ką reikia stebėti ir kokių padarinių galime tikėtis dėl savo priimto sprendimo.“ Martynas taip pat tikina, kad visos konkurso užduotys naudingos tiesiogiai ar netiesiogiai. „Šis konkursas yra tarsi olimpinės žaidynės – vien dalyvavimas svarbus, nes įgauni daug naudingos patirties“, – savo įspūdžiais dalijasi ECV dalyvis.
Tikslo siekėjai
Vilniaus universiteto Ekonomikos fakulteto Studentų atstovybė vėl imasi šios atsakingos užduoties ir yra pasiryžusi nustebinti visus dalyvius.
Tai yra vienas iš didžiausių EF SA organizuojamų projektų, prie kurio noriai ir aktyviai prisideda didžioji dalis atstovybės narių.
Studentų atstovybei jau pavyko į organizatorių gretas įtraukti MTV, kuri šių metų konkursui padės kaip renginio televizija, ir informacinį rėmėją – Delfi.
Organizatoriai užtikrina 5 naudingas, naujovių ir atradimų kupinas dienas, gerą laiko praleidimą, daug naujų pažinčių ir galingą žinių užtaisą.
Tomas Nagelė
Komentarų nėra. Būk pirmas!