Vilniaus universitetas (VU) perspėja, kad pastaruoju metu „Meta“ socialiniuose tinkluose „Facebook“ ir „Instagram“ sukčiai, prisidengdami VU vardu, siūlo neva nemokamus kursus. Kenkėjiškas nuorodas atidarę vartotojai rizikuoja patirti finansinių nuostolių. Pastebėjus tokias reklamas, prašome nespausti nuorodos ir pranešti apie įrašą pažymint sukčiavimą apsimetant.
„Galima manyti, kad gerai visuomenei atpažįstamas ir gerą reputaciją turintis Vilniaus universitetas atsirado sukčių akiratyje būtent dėl šių priežasčių, be to, universitetas dažnai siūlo visuomenei įvairias nemokamas laisvalaikio, edukacines veiklas. Kreipėmės į „Meta“ pagalbos ir tikimės operatyvaus sprendimo, o visų pamačiusių tokią reklamą prašome pranešti apie įrašą“, – sako VU Komunikacijos poskyrio vadovė Gretė Gerulaitytė.
Pastebėję kenkėjišką reklamą, dešiniame įrašo kampe pasirinkite mygtuką „Daugiau funkcijų“ ir funkciją „Pranešti apie įrašą“. Tada pasirinkite „Apsimetimas kita įmone“ ir nurodykite Vilniaus universitetą.
Pasak organizacijos „Debunk“ vadovo Viktoro Daukšo, kurį kalbino LRT.lt, yra ir daugiau gerai žinomų universitetų (Vienos, Varšuvos, Bolonijos, Barselonos ir t. t.), kuriais apsimeta sukčiai, bandydami išvilioti iš vartotojų pinigų.
VU ragina saugoti savo asmeninę informaciją, o pastebėjus įtartinas reklamas – apie tai pranešti. Norėdami įsitikinti, ar reklama yra kenkėjiška, atkreipkite dėmesį į reklamą paskelbusią paskyrą – Vilniaus universiteto įrašai ir reklamos skelbiamos tik iš oficialių Vilniaus universiteto paskyrų. Atidžiai patikrinkite įrašo ar reklamos turinį – kenkėjiškose reklamose dažniausiai nėra vartojama taisyklinga lietuvių kalba, paliekama klaidų. Jei turite papildomų klausimų arba nesate tikri dėl pastebėto įrašo turinio, maloniai prašome kreiptis tiesiogiai per Vilniaus universiteto valdomas „Facebook“ ir „Instagram“ paskyras.
Visas Vilniaus universiteto teikiamas paslaugas galite rasti oficialioje VU svetainėje.
Komentarų nėra. Būk pirmas!