„Naujas žmonijos istorijos laikotarpis, vadinamas antropocenu, kartu su naujomis ontoepistemologinėmis ir etinėmis įžvalgomis sukėlė daug naujų švietimo ir ugdymo problemų, abejonių esamu mokykliniu turiniu ir tvarka. Problemos skverbiasi į edukologijos lauką ir po truputį per tarpdisciplininius tyrimus ima formuoti poreikį permąstyti švietimo teoriją ir praktiką“, – sako knygos autoriai.
Knygoje, apžvelgiant bendrojo lavinimo mokyklos kaitą, siekiama projektuoti ateitį, o ne diagnozuoti praeities ir dabarties pokyčius. Norima užčiuopti jau potencialiai ar kol kas tik virtualiai švietimo lauke išskirtinas ateities įžvalgas – sąmoningas ir pasąmoningas, keliant klausimus: kur link pasuks Lietuvos bendrojo ugdymo mokykla, kiek ji seks esamomis kitų šalių trajektorijomis, o kiek rinksis savitą būdą, priklausomą nuo šalies sociokultūrinio konteksto ir globalių iššūkių gyventi antropocene? Pateikiami Lietuvos mokyklos ateities scenarijai, atskleidžiamas Lietuvos švietimo ekspertų samprotavimų, požiūrių, vertybių paveikslas.
Knygos autoriai – Lilija Duoblienė, Jogaila Vaitekaitis, Simona Kontrimienė, Justina Garbauskaitė-Jakimovska, Sandra Kairė (Vilniaus universiteto Filosofijos fakultetas).
Knygą „Lietuvos mokyklos ateitys klaidžiojant antropocene“ galite įsigyti Vilniaus universiteto internetiniame knygyne, knygynuose „Akademinė knyga“, el. knygynuose patogupirkti.lt, knygos.lt.
Komentarų nėra. Būk pirmas!