Vilniaus universiteto (VU) MBA Entrepreneurship programos studentai, studijų vizito metu pasirinkę socialinės antreprenerystės kryptį, vyko į Nyderlandus, Roterdamo verslo mokyklą, ir dalyvavo savaitės trukmės Pressure Cooker programoje. Į ją susirinko 160 žmonių iš beveik 40 pasaulio šalių: Nyderlandų, Argentinos, Indonezijos, Brazilijos, Islandijos, Kinijos, Indijos, Vietnamo ir kitų.
„Ši savaitė ypatinga tuo, kad skirtingoms kultūroms, sritims atstovaujantys ir skirtingas patirtis turintys asmenys turėjo per labai trumpą laiką ne tik išmokti dirbti kartu, bet ir sukurti bendrą rezultatą – žiedinės ekonomikos principais paremtą verslo modelį, kuris padėtų Roterdamo miestui spręsti su klimato kaita susijusius klausimus. Tai buvo labai įdomus ir įsimintinas mokymosi procesas“, – teigia MBA Entrepreneurship programos dėstytoja, VU Verslo mokyklos partnerystės docentė Eglė Daunienė, kartu su studentais dalyvavusi Pressure Cooker programoje.
Pirmąją dieną studentai atsitiktine tvarka buvo suskirstyti 4–5 žmonių komandomis. Ketvirtą dieną komandos turėjo atiduoti komisijai dviejų minučių videofilmukus, pristatančius jų siūlomą sprendimą. Iš visų komandų buvo išrinkti penki geriausi pristatymai, kurių autoriai pskutinę dieną galėjo pristatyti savo sprendimus gyvai.
„Patiko dalyvauti procese, kai per labai trumpą laiką visiškai nepažįstami ir skirtingi žmonės susiburia ir dinamiškoje aplinkoje plėtoja produkto koncepciją. Suvokiau, kad bendradarbiavimas komandoje ir vienas kito papildymas gali atnešti visai netikėtų ir puikių rezultatų“, – teigia Marius Sugentaitis, MBA Entrepreneurship studijų programos studentas, kurio komandos idėja pateko į dešimtuką geriausiųjų. Komanda nugalėtoja, kuriai priklausė MBA Entrepreneurship studentė Julita Minalgaitė, pasiūlė inovatyvų sprendimą aktualiai vietos problemai spręsti – pamatams-poliams, trūnijantiems dėl svyruojančio vandens lygio, atkurti naudoti cementą, kurio gamybos procese naudojamos išmetamosios dujos.
MBA Entrepreneurship studijos suteikia galimybę ne tik studijuoti ir mokytis daugiakultūrėje aplinkoje, įgyti tarpkultūrinės komunikacijos ir darbo tokioje komandoje įgūdžių, tačiau ir sukuria sinergiją bei žinių mainus tarp skirtingų sričių ekspertų.
Komentarų nėra. Būk pirmas!